Pylony

Pylony i witacze są prestiżowym oznakowaniem firm, instytucji oraz sieci handlowych. Biurowce często eksponują logotypy firm właśnie na pylonach reklamowych dla najemców. Dzięki wolnostojącej formie, totemy są idealnym rozwiązaniem oznakowania bez ingerencji w elewacje i dachy. Pylony są piękne, strzeliste, o nieograniczonej liczbie brył od nowoczesnych, przez stylizowane, kończąc na pylonach silnie nawiązujących do charakterystycznych elementów elewacji budynku zintegrowanych z ogólną wizją architekta.

Witacze i Pylony reklamowe są prestiżową wizytówką miast i gmin. Stanowią duży format gościnności, niosą treści promocyjne dla turystów i gospodarcze dla inwestorów. Piękne, strzeliste, o nieograniczonej liczbie brył i możliwości, na długie lata. Wybór typu witacza zależy również od tego, czy ma on pełnić funkcję wizytówki, atrakcji turystycznej jak w przypadku witaczy literowych modnych w krajach europejskich, czy informatora o wydarzeniach i atrakcjach turystycznych.

Pylony  - Firmy wynajmujące powierzchnie biurowe chcą zaznaczyć swoją obecność w biurowcu. Rozwiązania umożliwiające mocowania elementów identyfikacji powinny być przemyślane tak, by "nie kaleczyły” elewacji lub dachu w przypadku rotacji najemców. Idealnym rozwiązaniem są pylony reklamowe. Stanowią wolnostojącą bryłę, która może przybierać dowolne kształty od nowoczesnych, przez stylizowane, kończąc na pylonach silnie nawiązujących do charakterystycznych elementów elewacji budynku zintegrowanych z ogólną wizją architekta. Wielkość pylonów jest dowolna, jednak należy pamiętać, że zbyt mały pylon, nie spełni swojej funkcji właściwie, eksponowane treści będą za małe, niewidoczne i nieczytelne. Oprócz informacji o najemcach warto umieścić na pylonie logo biurowca i adres. Estetyczny pylon reklamowy może nie tylko informować, ale także zachęcać do odwiedzenia obiektu. Zaplanowane i przemyślane rozwiązania powodują, że najemca, klient, rentier, konserwator i esteta miejski będą z zadowoleniem spoglądać zarówno na biurowiec jak i pylon informacyjny. 

Wyróżniamy kilka typów pylonów reklamowych:


- pylony classic 

- pylony prestige, nietypowe bryły

- pylony dla najemców (wersja classic i prestige)

- pylony nietypowe obrotowe, literowe, tematyczne


Zapraszamy do składania zapytań.

etapy prac nad twoim zamówieniem
1
Sprawdź naszą ofertę
Sprawdź co oferujemy, przy każdym produkcie masz możliwość złożenia zapytania.
2
Złóż zapytanie ofertowe
W zapytaniu ofertowym musisz wypełnić wszystkie pozycje potrzebne nam do wyceny. Zostaw swój telefon i maila, a my odezwiemy się do Ciebie
3
Przesyłamy wycenę
Przygotowaną wycenę według Zapytania ofertowego, przesyłamy mailem do akceptacji
4
Realizujemy projekt
Po zaakceptowaniu projektu, ustalamy warunki montażu lub wysyłki. Realizujemy projekty szybko i sprawnie.